Biervaten

Veelgestelde vragen

Verzending en bezorging

Wat is de verwachte levertijd van een bierpakket?

Wij streven ernaar om een bestelling binnen 2 werkdagen te bezorgen. Bij 95% van de bestellingen lukt dit. Helaas komt het voor dat een bestelling vertraging oploopt (bijvoorbeeld in drukkere tijden). De bestelling moet altijd binnen 5 werkdagen bezorgd zijn. Is dit niet zo? Dan nemen we contact met je op.

Krijg ik een Track&Trace-code van mijn bestelling?

Ja, je krijgt een track&trace-code zodat je je bestelling kunt volgen.

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden vaak met PostNL. Het kan af en toe voorkomen dat wij met een andere verzendservice een pakket versturen.

Welke dagen kan er worden bezorgt?

Maandag tot en met zaterdag.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker, laat het even weten in de bestelnotitie, en vul een ons eigen adres, 2957NB, Purperreiger 7 in bij het afrekenen (voor gratis verzending). Wij laten vervolgens weten wanneer je het kan komen ophalen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hebben een vast tarief van €6,95 door heel Nederland. In Nieuw-Lekkerland, Streefkerk, Alblasserdam, Oud-Alblas & Kinderdijk betaal je geen verzendkosten.

Producten

Wat als er producten beschadigd zijn?

Helaas kan dit gebeuren. In dat geval maak je een foto van het product wat beschadigd is bezorgd en stuur je deze naar info@speciaalbierenmeer.nl. Vervolgens nemen we contact met je op om dit netje op te lossen.

Wat als er producten ontbreken?

In dit geval stuur je ons een mail waarin je aangeeft welke producten er ontbreken. Vervolgens nemen wij contact met je op om dit netjes op te lossen.

Hoe voeg ik een gepersonaliseerd bericht toe?

Dit kan je doen bij de bestelnotitie, onderin bij de afrekenpagina. Laat hier een bericht achter en zet er even bij dat het gaat om een gepersonaliseerd bericht.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Dit is mogelijk binnen 2 dagen nadat de bestelling is bezorgd. De bestelling moet dan in precies dezelfde staat zoals je deze hebt ontvangen, worden teruggestuurd. De kosten van het terugsturen zijn voor de klant. Het aankoopbedrag (min de kosten voor het terugsturen) wordt binnen 5 werkdagen teruggestort nadat het pakket bij ons is binnen gekomen. 

Hoelang is het bier houdbaar nadat het is bezorgd?

Wij streven ernaar om bier te verzenden wat nog minimaal 3 maanden houdbaar is, dit is in 99% van de gevallen ook zo. Soms komt het voor dat dit niet zo is. Het komt in ieder geval niet voor dat het bier over de datum is. Is dit wel zo? Neem dan contact met ons op.

Zijn de prijzen in de webshop inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW. Tenzij anders aangegeven.

Hoe worden de bestellingen verpakt?

Onze bestellingen verpakken we in een stevige doos met vakverdeling. Wij verzenden in dozen van 9 & 16 bieren. Het kan zijn dat we een bestelling in een grotere doos doen zodat we in 1x kunnen verzenden.

Hanteert Speciaalbier & meer een minimale bestelwaarde?

Voor de losse bieren geldt er een minimale bestelwaarde van €20.

Kan ik zakelijk bestellen?

Dit kan zeker. Vraag een offerte bij ons aan via onze zakelijke pagina.

Waarom zou ik bestellen bij Speciaalbier & meer?

Wij zorgen ervoor dat lokale speciaalbieren op de kaart worden gezet. We verkopen deze lokale bieren omdat elk biertje zijn eigen verhaal heeft (en natuurlijk zijn eigen smaak).

Betalingen

Is mijn betaling veilig?

Jazeker, de betaling wordt verwerkt door Mollie.

Zijn er kosten aan mijn betaling verbonden?

Nee.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?

Uw betaling wordt meteen verwerkt. Dit kunnen wij direct zien.

Staat je vraag hier niet tussen?

Neem dan contact met ons op via info@speciaalbierenmeer.nl.